Blogg!

Jaha, då har även jag skaffat en blogg.
Kan vara bra att ha någonstans att skriva av sig.. Man har ju oftast miljontals tankar
 och funderingar så varför inte skriva dem här? Känner mig otroligt trött idag,
inte alls så motiverad. Har vart i skolan och dagen rullade på som vanligt, kom hem
 jobbade lite matte vilket var välbehövt med tankte på matteprovet vi har på torsdag.
Sen for jag till stallet och nu sitter man här i vanlig ordning, ingenting att göra men ska
nog plugga lite till så att man gör bort lite arbeten så de inte måste göras i sista sekund.

Jag har vårkänslor och vill ha varmare väder, men mest av allt önskar jag att
min häst blir bra efter Maria Öhman kolla på honom.
Det är ett mysterium vad det är som spökar i hans rygg eller bakben.
Hade gärna flyttat långt härifrån dessutom så man kan vara lite mer anonym i en större stad etc.
Här är man dömd, och allting man gjort här i livet förföljer en tills man äntligen
 tar sig härifrån och slipper allas snack och fördomar. Fan vad less man blir på att varje
dag höra hur alla snackar om alla, allt blir ju bara en invävd SÖRJA AV SKITSNACK tillslut.

nääe fyfan, bara man kommer härifrån efter gymnasiet! 
nu är det ju inte så hemskt som de kanske lät, men nog är det illa i dehär samhället allt :)

nu ska jag ta en dusch, plugga lite matte och samhälls och sen ska jag kika American Idol.
föressten så är mina vänner och min familj de absolut bästa här i livet, fan om det inte vore
för dem så vet jag inte. Älskar er allihopa och ni vet vem ni är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0