like a shooting star


Gokväll, nu sitter jag här igen och tänker försöka skriva ett lite längre inlägg.
Jag brukar bara skriva som hastigast och då är det inte så intressant
att läsa, inte för att dehär inlägget kommer bli så otroligt intressant men.

Imorrn åker jag iallafall till stugan, tidigt på morgonen.
Ska faktiskt bara bli skönt att komma bort en sväng, det är för en gångs
skulle jag som tjatat om att  fara dit så. Ska ta med mig Clatch och det
gör ju det hela mycket roligare, då har jag koll på vad han gör fast jag är borta.
Lite lyx är det ju med stall i stugan och allt! Tror jag och aleksi ska fara och grilla
på söndag, vi har inte bestämmt något utan bara pratat om det, men jag ska nog
lyckas övertala honom, hehe.

Sitter och lyssnar bonnie tylers låt "I cry myself to sleep at night" det är såå bra.
Tänker på en massa gammla minnen, tänk att man inte kommer över vissa personer.
Tänker ofta på dig, på den tid vi hade och hur mycket vi faktiskt tyckte om varandra.
Men nu är allting förstört, eller det har bara blivit såhär, jag har inte direkt försökt göra
någonting åt det, men hade jag fått göra om vissa saker, hade jag iallafall gett
dig en chans. minnen blir aldrig gammla

kollade just igenom lite bilder jag har på datorn,
fan vad man får skratta, då börjar man tänka på gammla tider
igen, som tillexempel tiden på friskolan! Vilka underbara år, helt
otroligt. Jag och Jossa har miljontals minnen från den tiden, kommer
då verkligen aldrig att glömma våra turneér runt i malmberget och kullen.
Ett gammalt citat "han känner farsan!!" är nog bara jossa som vet vad
jag syftar på, haha.

vissa vänner har man föralltid, en som alltid kommer vara min vän det
är jossa. vi har gått igenom så sjukt mycket tillsammans både bra och
dåliga stunder, vi har trots allt nästan växt ihop med varandra.
Måste nämna Malin Grundell som var en del av mitt liv i 4 år,
kommer aldrig glömma varken henne, eller tiden med henne.

sen har vi stina, hon har också alltid funnits där i alla väder,
oavsett om vi inte pratat på veckor, så vet jag att jag kan ringa
henne i "alla väder". hon är faktiskt underbar.

för att inte tala om elin, som kom in i mitt liv som en snilleblixt.
trots att hon är helt galen och oförutsägbar så är hon en av de
absolut bästa och vi kommer vara vänner livet ut.

Jenny, majja, bella, elin larsson är också vänner jag inte vill
leva utan, man kan verkligen inte få nog av er.

och jag saknar hanna väldigt mycket, tänker på henne varje dag.
hon lämnade världen alldelens för tidigt, det är så orättvist.
hon var en av mina vänner som jag alltid räknade med, vi umgicks
väl inte så överdrivet mycket, men det spelar ingen roll.
Vi hade ändå starka band och jag glömmer henne aldrig.

men bäst av alla är nog min lilla Clatch, clussen, classe, damp,
särjävel och allt vad jag nog brukar kalla honom. alltså fast de "bara"
är en liten ponny så skrattar jag VARJE dag jag är hos honom.
Han är helt oförutsägbar och har den mest galna personligheten jag
sett en häst ha, ja om ni bara visste hur mycket man får garva åt honom.
Sen är han så otroligt bra när det väl gäller, världen hoppetossa och
jag är så glad att han är min, längtar till nästa helg när vi ska och flyga över
hinder i vännes, han kommer bli GALEN för det är första utomhustävlingen!
Men det är bara att hålla i hatten! :D

I used to tell myself that you would wait
I borrowed time for two and I twisted fate

I left us floating in the air for the wind to hold on to
It let me down, it let you go


I drive around like everything's okay
And I feel the lightening in our own mistakes
And I was gonna tell you "I wish all our wrongs could be right"
I'm too late, I looked in my rearview and now I don't see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0