send my an angel

gonatt! det är vad jag har lust att säga nu men då orkar jag väl inte sova
ända tills imorrn på morgonen.. är verkligen inte utvilad, har sovit väldigt
dåligt inatt och denhär dagen har börjat allt annat än bra..

är irriterad och besviken, och vad som inte är normalt för mig är
uppenbarligen väldigt normalt för dig.. vill inte vara ovän med någon,
hellst inte med dig heller, avskyr att bråka men det kanske finns gränser.
De kanske är svårt för dig att förstå hur det känns eftersom vi har två helt
olika syner på det som har "hänt".. menmen, ids inte ödsla tid åt att tänka
på det, life goes on ...

nu ska jag slänga mig i duschen och sen skulle jossa ringa, och om hon
skulle glömma bort det så blir det smisk i stora mängder!
har förresten vart i skolan till halv 4 och direkt efter det red jag lektion på
Clatch från halv 5 till halv 6, var något hungrig när jag kom hem vid 7, hojja.

nåå, pusshejrå

Kommentarer
Postat av: Sänkt skepp

får la vänta till tisdag, du bara drog :(

2007-04-27 @ 02:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0