snott av elin IGEN!

Smeknamn: Har inget smeknamn, men isåfall soffi
Födelsedag: 22 oktober
Bor: Gällivare/malmberget
Arbete: skola, samhälls


FAVORIT...

Färg: svart/lila
Plats: hemma
Film: titanic
Affär: vera moda & H&M
Serie: Prison Break
Låt, just nu: I cry myself to sleep at night


BRUKAR DU...

Gnälla: ja, rätt ofta
Skrika: mjo, tyvärr
Sova: inte så mycket faktiskt
Drömma mardrömmar: nästan aldrig
Drömma sexdrömmar: ja, ibland
Försöka vara annorlunda: tror inte det

NÄR...
Åt du senast: : pizza nyss
Läste du en bok senast: hm, en engelsk bok till skolan
Var du på konsert senast: igår på skolan.
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: tidigare idag
Klagade du senast: för ett tag sen, min mobil var borta!
VEM...

Saknar du: p
Rörde dig sist: mamma
Gjorde dig riktigt glad senast: min ponny faktiskt, han var galen!
Fick du sms från senast: joel
HAR DU...
För många vänner: nej, dom kan man aldrig få för många av.
Tvångstankar: men ja, hojja
Färgat håret: jorå
Brutit några ben: nej inte det
Några piercings: tunga,navel,bröstvårta,öron
Gjort bort dig: absolut
Bra självförtroende: det duger
Sagt jag älskar dig till någon: ja
Varit kär: ohja


HUR...

går du: innåt med båda fötterna, haha:)
Svarar du i telefonen: hallå, eller "johansson"
Fördriver du tiden: datorn 
Mycket pengar har du: inga!!
Tjänar du pengar: nej inte det
Bäddar du sängen: ibland
Många stör du dig på: vissa
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: mycket !
ÄR DU...
Förstående: oftast
Hungrig: nej
Barnslig: jaa, klart :)
Rolig: oftast=)
Pratglad: alltid
Hälsosam: nej
Blyg: nej inte alltför:)
Lätt uttråkad: är nog mest extrem
Arg: ibland
Ledsen: ja, det händer
Glad: nästan alltid:)
Pålitlig: ja, absolut.
Positiv: oftast
Bra på att ge komplimanger:ja, det är jag
Bra på att få komplimanger: får de, men svårt att ta till mig dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0