snott av elin!

har du pojkvän/flickvän? nope, inte det
är du kär? nej, och tur är väl det kanske? :)
hur tidigt stiger du upp? vid halv 7-7
vem/vilka vet mest om dig? jossa tror jag
gillar du att slåss eller? nej, absolut inte
vad har du på dig just nu? svarta jeans och grön tunika
vad ska du göra ikväll? kolla anna phil och elin kanske
när var du senast riktigt full? förra helgen tror jag
är du seriös? oftast ja
hur många biologiska syskon har du? Ett
isåfall, vad heter de? Niklas
hur många timmar sover du per natt? 7-9
vilken färg har du på håret? brunt
och frisyren, hur ser den ut? förjävlig
vad har du för färg på ögonen? grön/bruna
vad vill du ha för färg på ögonen? hm kanske mörkgröna
vem är snyggast i världen? Wentworth miller
ska du duscha idag? jaa,har vart i stallet nyss
vad är det för veckodag? Måndag
har du utländska föräldrar? nej
gillar du att laga mat? ja faktiskt=)
hur många par skor har du? vet inte kanske 4-6
vem är bäst just nu? ingen speciell, familj+närmsta
använder du hårspray: ibland
favoritserie:  prison break, top model
salt eller socker? socker
gillar du ketchup? älskar, beroende
är du bra på att måla? ibland om jag försöker
sommar eller vinter? sommar.. helt klart
vilken tid gick du upp idag? 7.30
vem kramade du senast? elin
vem pussade du senast? Clatch!
säger du "kex" eller "chex"? kex.. !
vad längtar du till? sommarlov
favoritalkohol? hm svårt, inte nåt spec
vad tycker du om ditt utseende? duger
varför fyller du i detta?för att jag vart sugen på att göra de
vad heter dina husdjur? Clatch, Faxe och minus
hur kommer du bo till hösten? samma som nu
har du körkort? nej
hur gammal vill du vara när/om du får barn? hm över 25 iaf och under 40
Humör just nu? braa
Favoritgodis? lakrits/choklad
Är det nåt du absolut inte äter? typ sill
Sommarplaner? jobba och massa mer
Saft eller alkohol? läsk
Hur många kuddar sover du med? har två men använder  bara en
Morgon- eller nattmänniska? morgon måste jag nog säga
Sparare eller slösare? Slösare
Bästa film? when a men loves a woman
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
Har du några homosexuella vänner? Nej inte vad jag vet?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? jepp!
Ser du på kärleken som ett misstag? Ibland
Bio eller promenad? prommis
Är du kittlig? inte direkt
Rädd för insekter? har världens fobi
Det här är jag bra på? slösa pengar och vara tjatig=)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vara osyling måste jag också säga
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? är piercad ska tattuera
Anser du att du är stark? inte överdrivet, men inte svag heller
Vad gör du om du får hicka? hickar bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0