wihoo

life is fun nananaa.. Bella och Nassi blev 18 idag, grattis grattis :)
har vart hos bella och käkat en massa gott så nu är jag väldigt mätt.

elin har hjälpt mig att spåna på en insändare, så nu är den klar och inskickad.
fan vad hjälp gör mycket, hade världens idétorka men definitivt inte elin!

jag vill göra nåt drastiskt, haah. imorrn blir det mys på hög nivå med
Jenny, Hanne och Julia. Det blir film och prommis. Ska blir såå skönt.
Matteprovet gick extremt bra, är så nöjd.

nu är jag så trött så att ögonen håller på att falla igen...
tänker på alla som finns för en, ni är guld värda!
tack för att ni står ut med mig och mina anfall och störningar :) haha.

nu måste jag sova, skriver mer en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0