brev från bulgarien


jepp, idag fick jag ett vykort från ellan och isso.. kan inte mer än garva åt det :)
det  gick knappt att tyda brevet eftersom att smartnissarna har skrivit över nån annan text
eller så är det posten som har stämplat över texten :) kunde iaf läsa om nå partyn och
en baksmälla haha.. :) och att vi MÅSTE till göteborg stod det också haha. ja härregud :)
dessutom var kortet så grasiöst ( en naken kille ) HAHA !

igår somnade jag klocka 21.00 och sov till halv 10, alltså har jag sovit i
över 12 timmar, så jag är väldigt utvilad ! for ut och sprang det första jag gjorde
med Faxe och nu sitter jag och väntar på anne. vi ska knalla upp till badet
för att sola och simma, och just nu när jag sitter och skriver detta så skäller hundarna.
så jag antar att anne kom nu :)

uppdaterar lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0