en promenad genom stan


du måste finnas du måste...


igårkväll hade jag riktigt trevligt, jag och stina gjorde en fruktsallad
som var både god och nyttig. sen var vi med våran lilla Emil.
Han är väldigt saknad den killen, så sjukt underbar människa, love!
Vi gick på statiol och hyrde en film och det var för ovanlighetens skull
stina som valde film, och jag säger då bara.. ALDRIG MER!
det blev iaf en skitfilm som vanligt "imagine you and me togheter" helt
fullkomligt värdelös.. menmen, hade inte förväntat mig något annat :)
sen kom lilla särjenny förbi och vi surrade på hög nivå om precis allt.
sov även över hos stina så vi pratade till halv 4 på natten och sen somnade jag.

på morgonen for jag till min skatt, hopptränade idag med jenny och boll.
gick väldigt väldigt bra, vi hoppade trekombination på 1.20 så nu känns det verkligen
som att jag börjar få koll på dedär.. han var iaf väldigt positiv och glad till arbetet! LOVE

sen for jag hem och slängde mig i duschen och for sedan till mallan :)
vi surrade på i några timmar och tog en promenad genom stan, det var mysigt !
livet är för kort för att hålla på att bråka, så det känns väldigt bra att vi rett ut allt.

image73

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var en väldigt vacker bild på en vacker ponny :)

2008-08-18 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0