ett hjärta utav guld


han har ett hjärta utav guld, det har jag märkt under helgens tävlingar.
min ponny ställde verkligen upp i knepiga situationer under helgens tävlingar
i haparanda, snacka om guld värt. Är jättenöjd med honom, var bland annat
felfri och 2:a i LA på lördag. annars har helgen vart trevlig, skönt att bo i stugan
faktiskt. är så mysigt att vara där. måste fara dit nån helg igen och bara koppla av.

imorrn kommer elin hem, fan va guld. vet inte om hon vart i sverige idag,
det suger verkligen isf. eftersom att hon inte hört sig, cpunge säger jag då :P
så om du läser detta elin, vilket du säkert gör.. FY FY =)

imorrn börjar även skolan.. har lite blandade känslor inför det :)
ska bli trevligt att träffa människor och komma in i lite rutiner..
vet dock inte när jag börjar, men ska nog lägga mig i bingen snart.

orkar inte skriva dessmer..

ps, jag älskar CLATCH sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0