fullt ös medvetslös

hejhåå vilken GRYM helg,.. var bara synd att jag var tvungen att sticka hem så tidigt
i fredags på grund av min lilla attack :P har dessutom haft nån ångestattack och trott att
jag skulle dö både fredag och lördag, vet inte varför jag får så.. grymt jävla läskigt iaf!

idag har vi haft en riktig jävla bakis dag, två påsar chips+ dipp och cola, pizza
på manuella och sen nån jävla chokladpajj med grädde när man kommer hem..för att inte
tala om statoilkorven imorse :P shit pommes.. känner mig 10 kg tyngre och imorrn ska jag
fan jogga asset av mig! kommer svälla upp som en gris annars.

har vart med bella och jossa hela dagen och oj oj vilka störda kommentarer
och citat man har fått höra på idag.. ni vet när man är sådär härlig dagen efter :P
vi har suttit slitna som fan hemma hos mig och rapat och äcklat oss.. jag och bella
passade på att förbränna lite kalorier med en dans, sen grinade vi till dagboken (en film).
haha bellas berömda citat från helgen "crazy mother fucker" hon gick runt och sa så åt alla..
fyfan ! och dagens bästa var när jag såg jossas sugmärke på halsen
jag- "fan va fult, du ser billig ut"
jossa- "men jag har ju fan inte gjort det själv"

HAHAH som att NÅGON kan suga sig själv på halsen :P hehehe.. störd kommentar alltså!
ne gud jag känner mig helt efterbliven efter den här dagen, har nog inte kommit nå vettigt ur min mun..
farmor har döpt om minus till "judas" det var typ nån som aldrig svek jesus eller nåt, och det märks att
minus sovit hos farmor i lillstugan ihelgen, fan han såg ut som en köttbulle.. jag lovar han har fått äta grädde
hela tiden! försöker desperat ladda upp nå bilder här på datorn men det går ju åt helvete..

fan jag ska jobba imorrn, kommer smälla av på jobbet alltså.. är sjukt less! men det är bara
5 dagar kvar, ska tvinga mig upp ur sängen alltså.. och nu jobbar inte elin längre, fan va dassigt.

aja nu ska jag duscha, har tänkt göra det hela dagen men först nu jag orkar..
eller orkar och orkar men jag måste! :P

gonatt gott folk.. på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0