ge mig karlssons klister?


ett superlim hade jag behövt för att limma ihop dom delarna
som inte sitter på plats. men inte ens det bästa limmet kan få
alla delar att falla på sin plats. en grå och tråkig dag, den kan bara
bli bättre, eller?

fan vad skönt det var att simma idag, kände mig som en liten
fisk i vattnet.. det är en grym känsla man får i kroppen när man motionerar,
imorse när jag sprang kändes det som att jag rensade skallen på 1000 frågor.
men man kan inte springa ifrån sina problem, om det ändå vore så enkelt.
men det lättar faktiskt lite på hjärtat att bara sätta på sig dojjerna, och springa
ifrån allt, iallafall för en kort stund, sen hinner tiden ikapp igen.

nu sitter jag här, har vart hos hästen. gick snabbt och enkelt, skönt.
inväntar anne, vi ska promenera och kolla film. låter fint i mina öron!
jag orkar inte göra något annat just nu, min kropp och min skalle behöver
lungt sällskap och vila. det tar på krafterna att bråka, verkligen.

imorrn är det hoppträning på kvällen, ser verkligen fram emot det.
och på torsdag tar jag och mamma tåget till luleå och tömmer kontot.
är en del som behöver inhandlas, inte mycket, men endel.
kan även se fram emot klippning+färgning av min risbuske på skallen..
på fredag ska jag nämligen till frissan, har låtit mitt hår växa hej vilt nu under sommarnen,
blekas osv så nu ser det verkligen förjävligt ut. har gått med håret uppsatt i typ 3 veckor.

sen ska jag även göra en spännande grej imorrn som jag velat
göra i nåt år, ska verkligen bli roligt. men det är nervöst, väldigt nervöst.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0