jag äter en klubba!


och den är fruktansvärd god, jordgubbssmak.
men ingenting smakar lika bra som elin gör dagar som denna,
när man är trött och bara vill försvinna.. =)

vi har knallat lite på staden idag sen for vi hem till elin
och chillade.. hanna och nassi kom på besök, trevligt!
och skolan gick som på räls..

som ett + i kanten följde anne med till stallet..
och ett ännu större + så var hästen väldigt pigg och fin
idag, har är så himmla underbar (i mina ögon)...
...och jag skulle inte byta bort han mot något annat i världen.


sängen nu , puss

image76

Kommentarer
Postat av: meeg

Du är så fruktansvärt söt sofie :)

2007-08-31 @ 10:54:04
URL: http://malingrundell.blogg.se
Postat av: e

min hottie ;)

2007-08-31 @ 15:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0