nervööös!


shises.. har fjärilar i magen :) snart snart snaaart..

har sprungit av mig allt mitt damp imorse, riktigt hurtigt att fara ut och
jogga det första man gör efter man klivit ur sängen :)
ikväll blir det hoppträning, det ser jag verkligen fram emot.. han kanske kommer
vara en smula knasig när det är första hoppträningen med andra hästar/ponnyer på länge :)
igårkväll kollade jag och anne hitch, jag har sett den x antal gånger nu men den är så bra.

nåväl, ha det bra.. nu ska jag fara iväg =) kram

update..
nu sitter man här och har just käkat lax, och mumma var det :)
fick ett samtal av elin igårkväll och idag från bulgarien, dom har det så jävla bra verkar det som :)
dock är dom fattiga som kyrkråttor så dom måste försöka fixa ihop pengar, jag hade lätt lånat
om det inte vore så att jag får lönen först nästa vecka..

nu ska jag vidare till stallet för att hoppträna ikväll, sen blir det nog tvspel eller nåt:)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0