run for life!

idag har jag som vanligt klivit upp kvart  i 6 för att i lugn och ro hinna käka frukost och klä på mig
för att sedan sätta mig i bilen och dra iväg på jobbet.. dagarna går faktiskt mycket snabbare
nu när man börjat komma in i rutinerna, jag vet hur jag ska döda tiden med andra ord :P
mitt jobb är faktiskt inte så farligt, tro det eller ej jag har klagat väldigt mycket men kan inte tänka
mig nått annat sommarjobb som är så otroligt mycket roligare? trivs ändå rätt bra..

promenerade hem från jobbet som vanligt och käkat middag, tog det lungt och kollade lite tv.
sen så for jag iväg till stallet och borstade min ponny ordentligt och skrittade ut han i skogen =)
sen joggade jag hem från stallet (abbortjärnstigen) så det var hurtigt av mig =) nu har jag just duschat
och ska faktiskt sova.. måste för en gångs skull lägga mig före tolv, så jag tänkte kika lite tv och sen slockna...

längtar till helgen när jag ska mysa med stina =) vi ska ta en riktig hurtig/nyttig dag men jogging+prommis+
fruktsallad+film+övernattning. låter helt perfekt i mina öron.. älskar den tjejjen! hon sviker aldrig.

saknar ellan pellan som fasen, nu är det inte så länge kvar tills du kommer hem.
hon lär ha såå sjukt mycket att berätta om så jag kommer få boka in några timmar MINST för att
hinna med att höra på allt =) oj oj ..

nä nu ska jag dundra till sängen =) kramis.
image71

Kommentarer
Postat av: ello

haha va sot bild :) du ar da gullig!
miss u 2

2007-08-15 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0