shopping i luleå!

idag har jag tillbringat dagen med min kära mor i luleå.
jag och mamma i luleå med en massa pengar = VÄLDIGT dålig kombination.
jag har 0 kr kvar men är så sjukt mycket kläder och prylar rikare.. har bland annat
köpt en skinnjacka, skor, tröjor, t-shirts, sjalar, halsband, jeans, leggings, underkläder,
smink osv :) känns fin fint men nu är problemet kvar som ska lösas, det ska rymmas
i garderoben.. good luck! köpte min skinnjacka på björns skinn, var ÖVERALLT
och letade efter en skinnjacka, hansens, diva, sisters, carlings, bikbok, gina, vera
moda, you name it.. och alla hade fejkskinn, så det fick bli den på björns skinn..
problemet är att den är grymt lik elins jacka, men jag tror prislappen var en aning annorlunda
jämfört med elins jacka? så med lite tur har jag inte gått och köpt en likadan.. men om så är fallet
kan det inte hjälpas, var bara den jackan i hela luleå som var snygg och äkta. dom andra såg så
plastiga ut och hade mycket fickor. har sett en hel del oäkta skinnjackor som är snygga
men just idag när jag är ute efter en, så finns det INGEN! nåväl, var iaf en trevlig dag med shopping
och bufée på thai baan eller vad den nu heter. sen förde tåget mig och mammsen hem till regniga
gällivare igen. väl där for jag direkt till stallet och red min ponny, han var såå duktig.

nu klockan 22.45 sitter jag ner för första gången på hela dagen (förutom tågresan)
och det känns bra, ska bädda ner mig alldelens strax.. har provat alla mina inköp
och jag är väldigt nöjd, har inte köpt en massa onöidigt skit som vanligt..
Kan bero på att jag hade mamma med mig, vilket var en bra ide såhär i efterhand!

imorrn blir det frissan, frisyr och MÖRKT kommer bli resultatet.. mer än så vet jag inte
just nu, får se vad nina kan göra åt barret. sen bär det av till haparanda på ponnytävlingar
med min lilla skrotis.. så önska mig lycka till och ha nu en bra helg alla nära & kära.

förresten, snart så kommer ellin hem.. nu har hon vart borta alldelens för länge.
PUSS, smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0