sommar och sol!

idag är första dagen på väldigt väldigt länge, kanske till och med på HELA sommaren som det är
riktigt fint väder, 30+ i solen! och då jobbar man såklart. nice!

det var ett tag sen som vanligt då jag uppdaterade sist, men har verkligen inte haft tid.
direkt efter jobbet drar man hem och käkar, far till stallet och sen hittar på nåt och
så sover man.. så det är full rulle :)

mycket har hänt på senaste, har bland annat vart i finland och tävlat med min
lilla ponny, och det gick över förväntningarna, BRA! var felfri i MSV B på söndag
och red även MSV B på a-areenan med ett nedslag! så jag är grymt nöjd.
jävligt rolig helg också, vi käkade gott varje kväll på resturand med familjen
sjöholm och lotta+tommy! grymt trevligt. sen har jag bara flängt runt där med
emmelie och frida :) så trevligt.

sen har även jag och jossa tagit upp verkligen ALLT vi bråkat om på senaste och rett ut det.
känns skönt, så nu lämnar vi allt det gammla och börjar om på en ny kula, kan det bli bättre?
fick även ett telefonsamtal av elin från bulgarien igår kväll, vart väldigt chockad men ack så glad!
då var verkligen kvällen räddad, hon berättade hur jävla roligt dom hade och OHJA, jag är avis!
ska bli så roligt när hon kommer hem och lyssna på deras historier :) ojoj, min lilla neger.

annars rullar allt på som vanligt, jobbet suger men jag står ut.. det är inte så länge
kvar och dagarna går ändå rätt snabbt med tanke på tempot! så jag överlever och
6000+ rikare blir jag även. så det är väl inte helt fel att för en gångs skull ha sina egna,
och då menar jag verkligen EGNA pengar i fickan!

och min och elins göteborg resa blir verkligen av, hon har gjort ett bra jobb där nere och raggat
upp guys som vi kan hänga med där nere! TOPPEN !

aja nu måste jag sova, klockan är som vanligt på tok för mycket, kommer vara död imorrn när jag
vaknar som vanligt.. ska försöka att inte försova mig! good luck!

nåväl, jag och frida konstaterade att våra liv suger ihelgen, men saker och ting har rett ut
sig och det känns mycket mer värt nu ;) i fredags hade jag en ponny som gick apa, frida också+
att hennes häst är skadad. men efter att vi stannat ut oss i LB så tyckte Clatch att han skulle rädda
mitt sk. "sug-liv" och gjorde världens bästa runda ever. så lycklig över att jag har honom,
han är världens bästa tidsfördriv alltså, min lilla skit!

NU, BINGEN! puss

Kommentarer
Postat av: ellan

miss u babe, ringer dig n[n dag har

2007-08-12 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0