tina frusna hjärtan

idag har jag sovit tills jag vaknade, var rätt skönt så att säga. vaknade dock klockan halv 11.
jag och sova är ingen bra kombination, jag vill alltid sova längre men det går inte :P

sen for jag till stallet med anne, vi prommade både dit och hem. väl i stallet
red både jag och anne på clatch.. han var så duktig :) sen gick vi förbi
coop och köpte glass, gud va gott !

nu ikväll har jag ingen aning om vad som sker, kanske blir nåt eller inget
alls.. menmen jag orkar inte planera nåt :)

är så avis på mallan som rullar ner mot bättre tider :) glad för hennes skull iaf.
och är avis på ellan och isso som är där nere i bullis också..

ELIN KOM HEM NU, JAG BEHÖVER DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0