another day another drama

guess I cant see the harm
- britney.

har vaknat för ett tag sen av att pappa som vanligt ringde på min
mobil och frågade om jag skulle ha frukost, och frågade när jag skulle till
stallet.. *snälla låt mig sova* .. gick iaf upp och käkade gröt och så
sa mamma att dom kunde offra sig och lämna huset så jag och mina
kompisar får vara ifred och äta middag osv :P skönt. och jävligt schysst.

nu är allting planerat inför morgondagen och det kommer nog bli
skitskoj trots allt.. ser fram emot en partykväll med dom bästa..=)
nu är det fan på tiden att jag gör nånting !

nu ska jag kila till stallet och sen är dagen oplanerad..
tror nog att jag slänger i nån hundring i mobilen idag,
annars blir jag väl out of my mind.

I love u so much, lillen och jag våren --06.

image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0