min helg

har bestått av lugnet.. har kollat tv, film, tv, film typ :)
tävlat ponnyn, frida har tävlat ponnyn.. i hoppningen var
han 1a och i dressyren 2a, kanske han ska bli dressyrponny? ;)

igår kollade jag heartbreak hotel med jenny och hanne,
vi skulle första kolla filmen jag hyrt men vi insåg att vi aldrig
skulle fatta nåt av filmen eftersom att vi babblade så mycket.
då är det bättre att slå på en rulle som är lätt att hänga med i och svensk;)
sen gjorde jag ingenting, började kolla filmen jag hade hyrt farväl bafana eller nåt
sånt eftersom jag inte kunde somna..

idag har jag vart på sportis och kollat handboll sen for jag
med raulie, jossa och nicke och käkade en pizza på manuella :) gött.

nu har jag slagit på bastun och anne kom just så vi ska ta en
bastu, niiice.. :P sen blir det lugnet som råder igen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0