pappa i ett nötskal

jag satte en lapp igårkväll på "glaset" där min tandborste är i där det stod
"niklas, rör förfan inte min tandborste", eftersom jag märkte att den
var blöt en morgon när jag skulle borsta nötterna.. och så imorse
när jag gick på toa helt nöjd över att mina tandborste säkert skulle få vart
ifred, så har pappa gjort nåt som han tyckte var skitroligt, han hade såklart
flyttat lappen och satt den på toaborsten !! jag garvar för mig själv när jag tänker
på hur töntigt det var, och hur roligt han själv tyckte det var också... men nog var
det lite roligt när det står en lapp på en äcklig toasborste, "rör inte min tandborste" :P
farsan tar verkligen priset ;)

imorse när jag klev upp hade mamma dukat så fint frukost och tänt ljus,
köpt trisslotter och såntdär gulligt som bara mamma kan göra :)
sen skjutsade pappasen mig och anne till nordan där vi skulle fika och
kolla på lucia.. fikat var ingen höjdare och inte luciatåget heller !

så mer eller mindre besviken knatade jag tillbaks till skolan och gjorde
klart min artikel/intervju till svenska och media, sen redigerade jag en artikel
till tidningen och ordnade en massa tjaffs till imorrn. Kikade förbi fysion
där jag sprang på rullband, cyklade och även gjorde mina rehabövn.
sen solning och tillbaks till skolan för matte! slutade klockan två och for hem och
slängde i mig lite käk för att sen fara på lyftningen. var bara jag som tränade idag
men Anne var med och coachade, så jag fick köra benböj+styrkevändningar med och
utan sitt, poshpress, rygg, axlar, mage SÅ GISSA OM JAG KOMMER HA T-VÄRK ??

har alldelens nyss duschat och är trött som satan, men jag har fortfarande
kvar ponnyn.. och till råga på allt så har jag dressyrlektion idag så det
blir inget flams med hästen idag heller.. fast det är bara bra !

nu orkar jag inte skriva mer, ska vila en timme och sen fara förbi
hästgruvan och köpa nåt, sen stallet.. kanske uppdaterar senare
eller imorrn ! . pöss

Kommentarer
Postat av: jenkooo

HAHAHAHHA! din pappa måste ju vara den gulligaste, och det märks verkligen att ni är släkt, båda två lika dålig humor;P

2007-12-13 @ 19:09:32
Postat av: Jk

haha, fan vad din pappa är häftig. snacka om att jag garvade när jag läste det ;)

2007-12-23 @ 02:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0