sjöhäst


igår läste jag en blogg där det stod  "undra om du målar mina läppar med
din sats inatt igen?" eller om jag öht kommer få mig nå
sarre idag *håller tummarna*.

då undrar jag, är du helt frisk i skallen som skriver det i din offentliga blogg ? kommer tyvärr
inte ihåg adressen annars hade jag länkat den. so sickt

igår var jag SJUK på dagen, mådde jävligt illa och spydde när jag kom hem..
för dom som är intresserade av det ! tyckte väldigt synd om mig själv så jag
sov 3 timmar sen gjorde mamma mackor åt mig.. och jag åt dom och spydde
inte = ingen magsjuka.. YES ! då for jag på stan och handlade julklappar och så
fikade jag och mammsen på hultan! beställde även ett par nya ridbyxor, ridtröja och
en säkerhetsväst eftersom det numera är lag på att ha det när man tävlar,
den kostade 3000 jävla kronor och jag är så förbannad, det är fult och obekvämt med
säkerhetsväst.. okej att den är bra ifall man trillar av men hoff... köpte ett par
svart/gula ridvantar och så såg jag världens finaste schabrak som jag MÅSTE ha.
ett olivgrönt randigt pessoa. ska köpa den direkt efter julafton ifall hästgruvan har öppet !

sitter på media och skriver som vanligt.. fick just veta mitt "betyg " och jag ligger
på ett starkt vg.. vill ha MVG MVG MVG !!! grrr..

äh nu ska jag jobba lite i photoshop! tjing.


Kommentarer
Postat av: L

Du vet väl om att det finns billigare säkerhetsvästar? :)

2007-12-20 @ 17:07:55
Postat av: till

jo det vet jag mycket väl, men jag ska ha just en sån !

2007-12-20 @ 18:42:45
Postat av: L

lite onödigt att bli förbannad då? :)

2007-12-21 @ 02:35:43
Postat av: haha hmm L

du kan ju börja med att skriva ditt namn ? :P jag blev förbannad för att jag inte hade räknat med att den skulle kosta så mycket..

2007-12-21 @ 16:01:31
Postat av: Linnea B

Okej, men det var ju fortfarande ditt val att köpa eller inte köpa. Sen tycker jag att du borde bara varit glad när du köpte den (fick den?) ? skulle då jag ha varit iallafall :)

2007-12-23 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0