tillbaka från huvudstaden!


igår kom jag hem från stockholm, har inte haft tid förrän nu att uppdatera bloggen
och har egentligen inte tid att göra det nu heller men det känns som att det är
på tiden.. har iaf vart 5 lovely days i stockholm och jag och mammsen har hunnit
med mycket. vi har bland annat sprungit på stan i solna, kista, "centrum", vart
på julmarknad, kollat in hovstallet och vart på globen horseshow!

man blir rätt trött av att vara i stockholm eftersom att alla människor har
ett extreeemt högre tempo voj voj :P jag är iaf helnöjd med resan, har
bott hos mormor och morfar, träffat min morbror och ena kusinen Jenny.
Tog en fika med henne samt en lunch och hon visade sig vara trevlig,
har ju inte träffat människan på 5 år typ :P har shoppat lite för mycket
kanske men det är sånt som händer när man har en mamma som inte
kan säga nej :P

nåväl, nu måste jag faktiskt plugga lite, hade hellst gått och lagt mig på en
gång men det är totalt förbjudet, NKn måste göras !
allt från mig denna gång, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0