vem tänder stjärnorna?



Jag är: rastlöst, ledsen och ännu mer rastlös
Jag sover: djupt men inte länge
Jag blir glad av: massvis, uppskattning är alltid roligt! att malin är hemma gör mig glad.
Vem kramade du senast: fredde
Vad sa du senast: joo, den var god!
Gröna eller röda äpplen: både och
Vem ringer du när du blir arg: anne tror jag eller stina
Vad skulle du behöva just nu: närhet och uppskattning
Har du snygga skor: yes, endel
Vilken tid gick du upp idag: halv 9
Vad var det första du sa imorse: hej, är du redan vaken?
Har du sovit i din egna säng inatt: jajomän
Har någon annan sovit i din säng i natt: nej
Vad såg du senast på tv: bonde i onsdags
Kan du spela fotboll: kan jag väl haha
Senaste personen du skickade ett sms till: fredde
Senaste personen som du fick ett sms av: fredde
Senaste personen du ringde till: malin N
Senaste personen som ringde till dig: hem
Senaste personen som fick dig att skratta: typ jossa och malin
Senaste personen du pussade: clatch
Senaste personen du hörde sjunga: mallan på jive ;]
Senaste personen som fick dig arg: f
Senaste filmen du såg: american nåt
Senaste låten du lyssnade på: disney - colors of the wind
Ditt liv med ett ord: just nu: missnöjd
Gjort idag: skolavslutning, stan, kina, promm, stallet
Vad drack du senast: vatten
Vem är du kär i:
Vad ska du göra imorgon: promma, sola, fara på kalas osv
Har du gråtit till en film någon gång: ja en massa, titanic, tristan och isolde, dagboken osv.
Sista meningen innan du går: nu ska jag stänga av datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0