vilken dimma

common evrybody lets get to the discoo !!!

imorse när jag vaknade var verkligen allt som i en dimma,
var tvungen att lysa med mobilen för att kolla i vilket rum jag
var haha. men jag var ju tack och lov hemma i min egen säng ! :)

nu sitter jag och diggar musiken, ska strax bege mig till clatch!
hade tänkt vara riktigt effektiv och rida lite markis med han idag..
blir nog great (?) .

igår stod mys på schemat och det blir nog nåt åt det hållet idag
också, hade behövt dejta mallan och jossa idag för lite planer,
så när ni läser detta, ring OMG.

och jag lider verkligen med de stackrarare som verkligen BARA
är med sin pojkvän, när killen är hela livet och alla vänner har gått
för länge sen.. hemskt att vara så upptagen med sin kille :P

okej jag är avis på er som har kille men jag har då hellre mycket
vänner än bara en kille och inget annat... :) tjing

uPdatE...
nu har jag gjort bort hästen, faaan va skönt.
hoppade lite studs och en trippel, han var så duktig.
min lilla vita fana

jag måste fylla på telefonen NU alltså, jag blir helt jävla
tokig utan gratis sms osv.. har trots altt haft gratis sms
sen i sommras och har fyllt på telen typ 1 dag efter pengarna
tagit slut... man är ju helt avstängd utan pengar på mobben,
kan som inte kontakta nån .. gaah ! totalt isolerad

hmm
image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0