back in town!

nu är det verkligen på tiden att jag uppdaterar, har inte skrivit här på evigheter!
jag har vart i kalix/luleå/umeå och tagit det mest lungt.. har inte vart sådär jättebra
väder men det har inte heller varit någon katastrof... har ju vart borta i 2 veckor
nu och jag har väl inte direkt längtat hit hem till gällivare! har haft det bra i stugan,
har ätit gott, umgåtts med familjen, handlat kläder och skor med mamma så det duger.

nu  är man hemma igen till alla rutiner, vakna och fara till stallet och sen fara hem och nöta
datorn en stund för att sedan hitta på något :P är redan less! återstår 1 vecka av mitt lov
sen börjar jag jobba, ser verkligen inte fram emot det. men ser däremot fram emot
pengarna jag tjänar ihop så att jag kan köpa en skinnjacka och nå jeans :)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad som händer! kram

min kusin lovisa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0