fröken lättväckt


jag är verkligen lättväckt, helt jävla sjukt! vakade idag klockan 8 på morgonen av att en viss liten
pontus skickade ett sms, jag var ju måttligt glad då kan jag säga :P haha, somnade iaf om till
halv 10, bravo! jag försov mig alltså till skoningen. men så när jag väl cyklat dit i världens fart
så är han ändå försenad 40 min, han hade ju kunnat ringa och säga det! förbannat.

sen satt jag i solen med trogna stallvänner och drack kaffe, mysigt och skönt.
en cykeltur hem kändes verkligen inte frestande så linda fick skjutsa hem mig, hon är guld!
men nackdelen är nu att min cykel är kvar i stallet, men nicke får fan skjutsa mig dit.
nu när mamma och pappa inte är hemma har jag nog fått mer motion än ever :)

har sovit hos elin inatt, vi kollade blood diamond och efter det var vi nog rätt övertrötta båda två
skulle jag nog tro :P vi satt och kikade tatueringar och garvade en hel del åt så sjuukt dåliga skämmt!
men undra ellan om jag inte ska ta och skriva dedär namnet på asset ;) men veckans bästa helt klart är
när jag och elin är på stan och har spanat in en snygging, en liten stund senare ser vi han igen och elin:
"sofie, där kommer hunken, FIXA DIG!" och jag började ju såklart av ren reflex fixa till håret! haha..
kanske inte låter så troligt men det var verkligen såå patetiskt och roligt så ja härregud :D
ojoj elin är verkligen en skön prick, man garvar alltid med/åt henne, som igår när hon så "grasiöst"
dundrade iväg på dasset, lät verkligen som att en flodhäst sprang iväg genom vardagsrummet!  ;)

nu ska jag fanimej sätta på hög musik och städa mitt rum! får seriösa problem när det är stökigt.
sånnahär inre dampkänslor eller nåt :P sen ska jag ut och jogga i regnet hääärligt..

update later, puss.
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0