sofie på ett ålderdomshem


jippie! det är ju verkligen min grej. har jobbat första dagen i 1 ½ timme bara, det var som
bara samling idag, vi fick gå igenom allting och så. och tro det eller ej men jag är redan less!
hur ska detta gå? fyyfan.

inatt har elin sovit här, vi hade trevligt som vanligt! kollade beck och sen i nyheterna
knallade vi till statiol och sen såg vi klart beck.. efter det så kollade vi skräckis, oj oj
va rädda vi var! slutade med att jag och elin satt i samma soffa! haha :)
tur att hon skulle sova här, hade vart lite läskigt att sova själv måste jag nästa erkänna :)
sen låg vi och surrade till typ 4 på natten, sen somnade jag fort!
det ösregnade verkligen "imorse" när jag skulle till jobbet klockan 1, som tur var skjutsade elins
mamma mig dit, annars hade jag blivit SJÖBLÖT!

nu har jag just kommit hem, gick och solade efter jobbet, det var väldigt länge sen jag gjorde det.
snart ska jag cykla till lena och hämta klippmaskinen för att klippa hästen och sen rida honom!
kommer ta ca 3 timmar idag i stallet alltså, suck! sen blir det nog sängen direkt jag kommer hem..

på onsdag sticker elin och isso till bullis, oj oj va orolig man kommer vara.
kom just på att elin ska få skicka ett vykort till mig en gång varje vecka, så om du läser
dehär babe så kom ihåg det! kommer sakna henne som satans..
och sen kommer hon hem och är neger, fuskigt ! :D

nä nu ska jag göra nånting så det blir nånting gjort, så att jag kan sooova :) tänker
inte vara som en zoombie på jobbet!

kram

Kommentarer
Postat av: ellan

hehe va gullig du är :)
men inte äre nåt att vara orolig för =) jag ska iaf skicka ett vykort, påminn mig att ta din adress hem =)

2007-07-30 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0