sunday

klockan borde vara mer med tanke på hur länge jag vart vaken, men eftersom att jag för ovanlighetens skull
klev upp klockan 9.15 imorse så har jag hunnit med rätt mycket.

lotta har ridit min häst klockan 10 så då var man klar i stallet redan vid 12,
for hem och duschade för att sedan fara på coop med brorsan och handla mat!
sen svängde vi förbi farmor och surrade lite skit och blev bjudna på kakor osv,
men jag avstod från alla gosaker, vilken karaktär jag börjar få ;]

nu inväntas en kväll med elin och det återstår bara och se vad vi hittar på!
igårkväll var jag förövrigt med jenny och andre, vi surrade en massa välbehövligt skit
och såg en rulle.. sen fikade jag och andre men jenny den muppen vägrade äta!
det var iaf trevligt att sammanstråla med dom igen,  dom är trots allt one of a kind.

image61

update later my loves.

nu ska jag leta efter en snygg bild på jenny, hold on

varsugod, den bjuder jag på, hon var inte misshandlad, utan en olycka på fottin, hon är en big klant
image59

och här målade jag av henne i skolan, väldigt likt om jag får säga det själv ;)

image60

Kommentarer
Postat av: jenkooo

men fyyfan sofie !

2007-07-29 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0