update

jaha nu var det dags  för lite uppdatering..
igår cyklade jag till stallet och red hästen på utebanan i värmen, och varmt var det!
men han var iaf jätteduktig och fin så det gjorde ingenting, sen cyklade jag till stina
och så prommade vi hem till mig för att jag skulle duscha och efter jag gjort det prommade
vi tillbaks till henne. sen tog jag cykeln från stina och drog till ellan! och vi pratade på som
vanligt och for på stan en sväng, men där fanns det ingenting nytt eller nämnvärt.
vi inhandlade iaf mat till våran middag som skulle vara så god och bra, vi pratade om "encheladas"
vet inte hur det stavas menmen.. hur som hellst så vart det snabbmakaroner och köttbullar haha!
så vi lagade käkat och åt sen efter det kom isso och då surrade vi på henne och så tog vi en kort prommis.

idag har jag vart i stallet en sväng och promenerat med min häst, sen cyklade jag till elin
och väckte henne, vi babblade på i vanlig ordning och så  fikade vi frukost på åhults :) mums!
sen prommade vi hit och forstatte våran surrande vilket jag inte ska nämna vad samtalen bestod av ;)

och nu sitter jag här, vet inte om jag ska fara till elin och hyra en film och sen sova där..
min bror har fått magsjuka så han är inte mycket till sällskap och mina föräldrar är i kalix.

aja vi får se hur det blir och slutar, uppdaterar kanske lite senare!!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0