vaken före tuppen

åh va tidigt jag klev upp idag, klockan 7 ! kollade en wallander film och sen sov jag igen från
20 över 9 tills nu, klockan 10e.. :) är jävligt trött men känns ju ändå rätt fint att inte sova bort hela
dagen, det börjar bli lite av en vana. Igår var jag med elin, vi kollade "candy" och fyyfan den var inte bra.
vi skulle hyra en bölar film och vi chansade på att den var en sådan, men icket..
vi köpte lite karra och mjukglass till filmen så det gjorde ju saken lite bättre, och sen hade vi trevligt iaf.

nu ska jag klä på mig och fixa mig lite smått eftersom att jag ska på stan med stina,
sen måste jag glida till stallet och efter det ska jag hälsa på farmor innan vi far.
 ska hinna vara med bella och jossa också tror jag.. shit, stess !

måste sätta fart, uppdaterar senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0