luleå/kalix

där har jag tillbringat min helg, fint väder och inget kan bli bättre =)
jo LAn hade han ju kunnat hoppa dedär sista hindret, och jag hade ju kunnat sitta kvar men icket..
är ändå rätt nöjd, det kan ju inte alltid gå bra, hoppas att det går bättre i piteå ! :)
har en annan taktik tills dess, och jag tror den kommer funka mycket bättre,
åtminstånde humörsmässigt sen tävlingsmässigt vette fan :)
är ändå rätt glad att min ponny inte ställer upp på allt, då lär man sig inte, han hoppar inte
jämfota och slingrar sig över eller hoppar för att jag inte sista sekund ropar "hopp hopp",
hade iaf inte vart nöjd med en sådan runda, där hästen fått kravla sig över och ställa upp sådär mycket!

lite creed för clatch alltså, för att han säger ifrån när de är wrong :)

NYA FRISKA TAG det är min inställning och det gäller inte bara inför den kommande
helgen utan även inför skolveckan, har chans att få vg i matte och nk, allt hänger på ett
prov och ett arbete, som common sofie do your best :D

bye bye era assholes.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0