piteå!

det har vart en trevlig helg med superväder!
blev tvåa i LA med en c ponny före mig, var dock 19 startande så jag slog rätt
många cponyer och det är ju inte fy och skam ;) msv b gick bra tills trekombinationen
när vi kom galet in och ponnyn försökte rädda oss men då flög jag av istället..
blev lassa later on the evning, hade så sjukt ont i skalen.. fick medicin och
förbud att rida idag men de sket jag i :P red lbn och kom för snävt i omhoppningen så han stannade,
sen red jag lagklassen Lb med La omhoppning, där jag blev placerad 6a. med 5 st C ponnyer
före mig, så jävla förjävligt att slås ihop med cponnyerna.. men jävla bra tid hade jag iaf !
sen vann vi med laget ;) fan va proffsiga vi är ! wiee :)

tror inte min ponny är frisk, vet inte vad det är med honom..
men han är helt slut i kroppen säkert av allt åkande och tävlande..
men han känns inte som han brukar =/ synd.. han får kollas upp imorgon!

mamma kom med en överraskning nyss, ett par leggings och tre tunikor =)
hur underbar får man vara ? I love her.
och pappa har verkligen vart king ihelg, jag har inte gjort nå själv.. bara ridit och
bortstat hästen, sen har han mockat/bytt vatten, smort, borstat hästen en gång, linimentat!
lett honom kollat start-tider, hållt koll på när det är min tur osv ;) fan va kung !

lite nya bilder:
clatch är snygg i transporten!
jag och jossa hade roligt
jenny är ful som vanligt ;)
 satans snygg!
norralliansens lag ;) lagseger!
 såhär fet vill jag bli ;)
  på g till piteå, morsan i backspegeln ;)
 wow hottie!
sist men inte minst en hot bild på mig och jossa!

Kommentarer
Postat av: ellan

hahahahahahaha, det var då tamejfan dom roligaste bilderna på länge! du är förjävla härlig =)

2007-06-11 @ 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0