SOMMARLOV!

ohyeah, fan vad härligt.. jag älskar dehär, inse att man är ledig nu, det är så skönt!
Im so proud of myself, igår var alla fulla, men INTE jag. Folk erbjöd mig dricka till höger och
vänster men jag tackade nej.. och är jävligt glad att jag var nykter för det var ändå en helt värdelös kväll!

vaknade iaf upp men huvudvärk, kanske för att jag sovit för lite, klockan är ju trots allt bara 9..
ska fara till stallet och fixa allting, tror mallan g skulle komma dit och surra lite, bara hon vaknar upp till liv
såklart :) igår redde jag ut endel gammla skitsaker så det känns ju iaf tiptop.
insåg igår hur mycket folk snackar skit här i gällivare, fick höra endel som folk tydligen säger om mig
som verkligen inte är sant. jag blir så jäävla less!

ska fara och hälsa på marit snart, hon sa att jag skulle komma förbi! men jag åker ju idag
och är borta i en vecka, NICE!

nä nu måste jag börja packa mina egna grejjer och se bege mig till Clatch!
lagklassen

classe och jag i MSV b


one last thing, jag saknar dig hannso, varje jääkla dag. Du är förevigt i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Missankre

skönt med sommarlov? :D

2007-06-15 @ 09:46:32
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Missankre

fina bilder

2007-06-15 @ 09:47:35
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Hanna

soffi, nu får du ta å blogga lite!!

2007-06-20 @ 13:44:29
URL: http://hannawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0