tårsdåg.




Har vart en seg och regnig dag, var bara förbi och fyllde maten åt min häst.
han var blöt av regnet och då är det ingen ide att borsta honom, och går
det inte att borsta kan man inte rida.. hahne, var nog lite lat också :)

fick besök av mallan, men det vart strömavbrott när vi skulle se en film
så vi fick prata istället, men det är vi båda bra på så det ä ju lungt.
Hon är verkligen densamma ännu, vilken härlig pudding..

om vädret håller på lördag så besöker jag kiruna för att gå på festivalen,
så det hänger på det :) har ingen lust att dra dit om det regnar etc..

imorrn ska jag kliva upp lite tidigare och ta en promm till farmor,
sen blir det stallet/solning osv. :)

jag och malin 05?
image55
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0