what a beautiful life


Solen har lyst över oss konstant i över en vecka, och jag kan inte klaga.
är inte ett dugg less på värmen tycker den är riktigt behaglig och alla är mycket mer uppåt =)
det märks att skolan börjar lida mot sitt slut, inga lektioner knappt och rätt tomt i skolan :)

idag har jag gldit runt med jossa hela dagen, vi prövade badhusens nya solarium och nog
var dom väl helt okej =) sen så tog vi ett barnskrov från dannes och åt på en gräsplätt vid
kåkstan, guud va härligt de var :) vi pratade gammla minnen och skrattade som fasen!
men vi garvade nog mest hemma hos jossa när vi fotade oss med hennes mobil, och sen
gjorde vi om bilderna så att dom blev sådär skeva och fula, och fula är nog bara förnamnet
helt jäkla skeva och knasiga såg man ut =) haha, men dagens var nog ändå spindeln i jossas
rum, jäklar vilken scen vi gjorde av det hela, och innan nån av oss vågade döda den! det blev
såklart jag som fick göra det, och sen försvann den spårlöst efter att jag dammat till den !
sen sökte vi liket överallt i jossas rum, och vi hittade den äckliga krabaten i sängen, som ett
ihopskrynklat russin låg den ;P kul har man då med den tjejjen, och hon är oavsettvad DU
tycker alldelens perfa. och jag blir faktiskt irriterad av att höra/läsa om dina helt TAPPADE åsikter!

sen for jag hem och chillade ett tag, laddade mina batterier för att orka ta mig till stallet!
väl där så red jag ut min ponny efter ridstigen men vi vart förföljd av en getingliknande insekt,
fast det var ingen geting den var mkt större och var helt sjukt äcklig, så jag försökte förtvivlat trava
ifrån den men de hjälpte inte så clatch fick vända hem och galloppera istället! men sen bestämde
jag mig för att glpsträckan var alldelens för lite motion för den lilla kraken så hoppbanan lät som en bra ide=)
väl där var det 10-15 islandhästar som cirkulerade runt på deras bana + en lastbil ! LYCKAT ? neejdå.
så han var jävligt dampig men det resulterade bara med en väldigt sammarbetsvillig och fin clatch=)

nu ska jag inte göra ett piss, bara ta dom sista timmarna av dagen med ett lugn! tror
jag ska ta en titt vad tvn har att erbjuda ;) KRAM!

våra cpskadade stallkatter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0