1:a världskriget

Det har vi haft läxförhör på idag, jobbigt värre. Har inte vart så jävla pigg på att plugga,
mina batterier är verkligen slut känner jag nu. ska jävlar ta tag i spanska så att jag kan den
som rinnande vatten, den är jävulskt viktig! idag har jag och jenny bråkat, det var faktiskt
roligt.. det är så roligt att argumentera med ett cp barn så :) vi har glassat i solen, jag
majsan och jenny, det var sviiinskönt, vi kom fram till att majja ska ta med sin "boomblaster"
hah hur det nu stavas, kanske är lite skämmigt.. som att sitta som tre niggaz och digga musik
men vafan, inse va härligt :) sen gick jag och jossa hem till mig, tog en snabb solning
för att sedan se mean girls.. sen gick skrållan hem och jag tog en siesta 1 timme för att
sedan ta en prommis till stallet och hoppa hästen :) han var OK, men lite trött..

nu väntar jag på american idol och sen ska jag läsa igenom spanska helvettet :)
måste nog ta en dusch också! jobbigt. snart är det tävlingar i luleåå, SKOJJ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0