american history X

filmen som jag och stina tjatat hit och dit om att kolla, men när vi väl är samlade
jag,jenny och stina så går filmjäveln inte att kolla, det hackade som fan och bilden var
sämst ca 80% av tiden vi kollade så vi ides inte se klart den! vi försökte blåsa filmen
ifall det var smuts, då passade jag på att mobba jenny för att hon var värdelös på att blåsa
men jag tror inte jag var så mkt bättre själv "phuuufnisspuuuh" nåt sånt vare ;)

vi gick istället till statiol där tjockisarna köpte godis sen prommade jag hem
till mig, jenny och stina följde till de branta backarna så jag behövde inte gå själv
så långt ;) idag har jag hoppat 4kombination me pållen gick bra, men han är så van
att det blir trångt i kombinationerna så han försökte få plats genom att sikta på yttersta
delen av hindret men då vart de lite långt istället, men dom sista gångerna var han iaf
rak på hindrerna :) han var så duktig min lilla skit. annars har jag bara joggat imorse
och sen har jag inte gjort mkt mer :P

ska promma med anne till gunilla salongen och sola imorrn, sen blire stall och hem
och plugga. vet inte om kina och utgången blir imorn? tror det men inte säker =)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0