ännu tröttaree

än vad jag var imorse.. har vart igång hela dagen i vanlig ordning när man är på hästtävlingar.
jag hoppade iaf vänneshoppet han var jättefin var 0/0 och blev tvåa av över 20 starter så
det var ju jättebra.. vann ett presentkort på hööks värt 600 kr :) sen hoppade jag LA
kändes som inga problem , var inte nå nervös eftersom att omhoppningen i vänneshoppet
var ju på La höjd och de var ju nemas problemas.. hästen hoppade som en gud men jag fick ett
stopp, när han är eld måste jag  vara vattten=) det var en ljus oxer med plastmattan som JAG
tyckte var läskig, och han tog tag i det och bjöd och det gick väldigt fort men ändå drev jag på han,
så ibland är det tur att hästen har lite hjärna. tog om det och resten av banan var jag 0 a=)

är jättenöjd, hoppas det går bättre imorrn tom =) vill 0a båda klasserana.
dessutom får han sällskap i finkan hem, gud vilken tur.. slipper han stå ensam
i 7 timmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0