det regnar idag igen

undra hur många dagar/veckor det regnat nu? man blir fan cp skadad..
sitter och kollar på massa sommarkläder, ååh vad mycket nice jag har hittat=)
måste fara och handla en "sommarjacka" och skor, sen så har jag just beställt
två sjalar/bikini/cardigan och underkläder från H&M så om nån ska beställa så säg till
så lägger jag till det i min shoppingbag på hm så delar vi på frakten haha =)

idag hade vi kondistest på idrotten, sprang på 11 min, haha.
nu ska jag kila till stallet och sen ska jag ut och jogga, efter det blir det en dusch
för att sedan umgås med Jossa och matti :)

hörs later alligator.

senare..
nu har man vart i stallet, det var inge skoj :P classe var blöt och det är som inte så mysigt!
fick faktiskt skjuts till stallet av honken, det var så schysst av han =) orkade inte gå i
regnet.. men just innan han kom så kom jag på den briljanta iden att jag skulle jogga hem!
och tro det eller ej men jag sprang hela vägen från stina (hedmans) + en omväg hem till mig
och det tog 40 min och jag sprang hela vägen, gick inte en sek, inse att kondisen förbättras
för ett år sen dog jag efter 10 min typ :P nu ligger jossa och sover, väntar på att hon ska vakna
så vi kan umgås.. är så rastlös om dagarna+ att jag blev väldigt pigg av springturen =)

gud va söta :P

Kommentarer
Postat av: Anne

Hurruduru jag tänkte oxå beställa från hm. ;)

2007-05-17 @ 00:15:35
Postat av: ellan

haha ja OOJ va söta vi var :P hihi men du är alltid så söt pigan =)

2007-05-17 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0