GRATTIS!

mamma och min lilla clatch =) skrev i gårdagens inlägg att mamma fyller 48 men det är ju 47 såklart
haha va trög man är. jag har sovmorgon till 13.25 och här sitter jag klarvaken klockan 8.10 !
lite knäpp är man ju men vad gör man när man inte kan sova? men de är faktiskt bara bra,
nu hinner jag plugga spanska och ta en springtur med faxe och jag ska börja med det nu så jag
inte sitter här och fördriver tid för då kommer jag aldrig härifrån.

jag uppdaterar senare, kram på er.

sådärja nu är även måndagen överstökad :) jag tog en jogging med faxe som jag skulle,
det var lite tungt att springa i det sura vädret men i 30 min sprang jag iaf och det var jätteskönt
efteråt iaf, men ack så trött jag blev. sen for jag till skolan på matten, sen hade vi ingen
spanska och alltså inget spanska prov heller. skönt på ett sätt, men man vill som göra bort
allt direkt istället. Sen for jag på stan och handlade en "sport" tröja åt mamma, den var rätt
nice det är bra för då kan jag låna den av henne, hehe:) sen knallade jag till robin hood
och handla lövbiff med vitlökskrotter+kladdkaka och glass! tur som f*n så träffade jag linda
och johan där så dom körde hem mig, eftersom att jag har 0 kr på min telefon i vanlig
ordning så kunde jag inte ringa brorsan efter skjuts och hur roligt hade det vart att knata från
r-h med en cola+löff+potti+kladdkaka+choklad+glass+gräddfil+grädde osv? hade nog dött
i mina axlar som redan är nog pajj. nog om det, sen kom jag hem och lagade middagen!
den blev god och det tyckte alla och efter det öppnade mamma sina presenter sen käkade
vi kladdkaka och glass med smältchoklad, nyttigt? NÄÄE.

som tur var när jag höll på att skära upp glassen så ringer anne och frågar om vi ska ta
en prommis, och självklart ville jag det så nu har vi gått med stavar i 1 ½ timme =)
var en sväng hos hästen och pussade på honom och grattade :P sen skrittade vi ut en sväng
mot stan och han var hur lugn som hellst, han kanske insåg att han nu är 13 år och inte
längre en ungponny som ska busa och härja varje gång man sitter på honom!
det är fan skönt när han är lugn..

nu ska jag slöa här en stund innan jag sover, är inte riktigt trött ännu så jag får nog räkna
med en halvtimme innan jag somnar =) imorrn blir det skola/solning/prommis och hoppning
med hästen på kvällen! skoj!

vi hörs babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0