hejsan alla cpbarn=)


gokväll, känns som att det är söndag men det är bara lördag :)
gårdagen var ganska trevlig, vi var först hos mig en sväng sen for vi till matti, och sen
till jonas i kullen..vi var där ett tag, jag,jossa,malin nilsson,bella,nattis,matti,jonas osv sen
for vi till johanna "ratko" på silverbrants och där var det fullt ös ;) sen prommade jag hem med
jenny och vaknade upp med 5 härliga skavsår.. JIPPIE!

idag har jag inte gjort så mkt, sov till 12. for till farmor och käkade glass med jordgubbar,
fick pengar osv ;) nice. sen stallet där jag red dressyr med kraken som var lite odräglig,
han har turbo när det bli för jobbigt för honom =) sen har mamma bjudit mig på kina idag,
åt kina-kombi och nu är jag spy-mätt.. vi ska se en film snart! blev inte att hyra nån
för farsan och nicke har snott dvdn till stugan och dom hyr ju inte ut vhs filmer nånstans..
tyyypiskt, eller mjaa kanske nånstans men vi ides inte fara mer än på gojjan och statiol =)


astalavista babys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0