meningslösa tisdag

vaknade to late, hade ställt klockan på 8, tänkte hinna jogga och duscha/fixa mig till skolan
jag kliver istället upp halv 10 och vid 10 i 10 kollar jag en buss och det går en 09.56
och den andra som gick efter det hade gjort så att jag kom försent :P så det var bara att
slänga på sig kläder och kuta till bussen, hann faktiskt med nån minuts marginal :P
sen hade vi svenska, sen engelska och sist men inte minst historia. och då gav micke oss
ett läxförhör till nästa vecka typ, tackar tackar. nu har vi 2 spanska prov, 3 matteprov 1 nkprov
och historia läxförhör+ att jag ska göra ett avslut på en berättelse på svenska, så jag kanske kan
höja mitt betyg. hoppas, annars hade det kännts onödigt.

nu har jag nyss käkat gröt och ska fara och sola, sen måste jag fan läsa igenom idrottshäftet
så jag får göra bort det imorrn efter kondistestet, lär då få bättre resultat än förra året iaf haha.
nämen då sprang jag iaf på 11 minuter med noll kondis och nu har jag endå rätt bra!

nää solariumet skriker efter mig nu, kanske måstre dra.
astalavista babys, skriver sen.

nu har jag solat, inväntar anne för att vi ska åka till stallet =) antingen får han vila eller så rider
jag, ska höra lite med anne hur hon orkar vänta osv! sen ska vi vara hurtiga och promma hem!
fick en enorm känsla av saknad efter pridde.. sitter och kollar bilder och pratar med hans
nya ägare :) och hon kanske ska hit och tävla på våra tävlingar i september och då ska jag
kanske få tävla honom i en klass, alltså de flesta som läser dehär nu fattar ju inte men gaah.
ni kan inte inse hur jäävla roligt de hade vart, hade verkligen dött av lycka att få hoppa "min"
ponny igen, oj oj oj. min älskade stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0