Mr. Clean


Vädret där ute gör mig helt jävla galen. Det är maj och det SNÖ/regnar ute.
Gud vad härligt, motivationen är verkligen på topp, man kan fan inte ens gå ut och
ta en prommis. Helt sjukt, kan inte solen kika fram, hade dödat för att få se den imorrn.

seeeg dag är ordet, hade en lektion från 8-9.20 och det är den värsta lektionen på hela
veckan! Historia med micke, voj voj voj han snackar konstant hela tiden och man ids
inte lyssna för fem öre. sen hade vi ingen svenska, och ingen samhälls.
Sen började matten först klockan 25 över 1 och tror ni att vi trögskallar far hem?
ne utan vi spenderar 4 timmar i skolan frivilligt, men det gjorde inte så mycket iofs för
jag och jenny+majja roade oss iaf. Jag och Jenny har spelat stress så att vi båda höll på att
få en heartattack eller nåt :) sen hade vi matten, gjorde ca 3 tal sen gav jag upp och på NK
hade vi genomgång och min vän ahmed satt och inspekterade mig i vanlig ordning, guulp*
 
Sen fick jag skena vidare i skruttvolvon me brollan till stallet och rida lektion,
clusse var fin men dock trött, så imorrn blir det selen för hans del. själv ska jag ta en långprommis,
sola och ha en myskväll med mina girlies. det blir att laga mat, efterrätt och se en movie GUUD
så efterlängtat. Jenny kom hit med lite motivation till spanskan med den dog ut direkt efter hon fart,
så nu sitter jag här och måste plugga men det går verkligen inte bra. måste fan plugga lite till,
ifall det nu är så att provet är imorrn. men med min klass så lär det bli måndag, alla kommer
vara så vilddjur och skrika åt isabell att vi inte kan göra det imorrn, idag gick dom med en lista som vi
skulle skriva på att vi inte ville göra provet, men vi pluggisar protesterade. hahah

NÄ NU JÄVLAR, PLUGGA BLIR NÄSTA HÅLLPLATS.

ADIOS MIS AMIGAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0