onsdag!!


dagen började strålande (eller så inte). var så otroligt trött att jag inte kunde föreställa mig
att orka upp ur sängen, skallen bara snurrade och kroppen kändes som 20 kg tygre..
men efter många om och men att fara, eller att inte fara till skolan så for jag dit iallafall.

kommer till skolan, idrotten och till min stora GLÄDJE ska vi springa 3 km i regnet, jippie
och hurra vad roligt. efter allt flåsande så tog jag en siesta på bänken i omklädningsrummet,
den varade i ca 1 minut kanske sen kom jag på att vi har 30 min på oss att duscha och byta om.
stressa stressa stressa och iväg till engelskan där vi i vanlig ordning inte gjorde ett skit..
jag majja,anton och nilsson spelade chicago i fiket, jag hade 9 poäng och majja 51, alltså
ett poäng ifrån att vinna, anton och nilsson hade väl ca 30-40 poäng.. men peppar peppar
jag fick en royal stright flash på sista bytet (eller hur de nu stavas) och vann då alltså med
59 poäng, röta eller? ;) aja sen en jobbig samhällslektion och bild.. kirsi är aldrig nöjd med
vad jag ritar/målar inte för att det är så snyggt men hon måste ju se det från min sida, och jag är
faktiskt värdelös på att måla.. eller en häst kan jag faktiskt lyckas med om jag anstränger mig =)

sen bussen till stina, hon sov när jag kom och jag la mig i soffan och tänkte låta hon sova ett
tag, men då somnade jag såklart också. blev väckt av alexander när han kom dit och då var det
bara snabba ryck och ut och promma. en riktig power-walk ca 1 timme, skönt :)

sen for jag till classe, red ut honom efter ridstigen me anna och lillis, han var lycklig då han
inte brukar få rida med andra så ofta, så det var skoj me sällskap=)

nu sitter jag här, mitt rum ser ut som ett bombnedslag så jag måste börja städa snart.
sen har jag spanska prov på fredag också, men jag saknar motivationen totalt till att
plugga på det =) ska nog börja plocka lite nu, innan top model osv..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0