plugg plugg

fan vad jag pluggar.. men jag måste ju ! ska plugga spanska idag, skoj!
ringde pappa nyss och beställde pluggkarra, kommer smälla av annars, är redan
så förbannat trött. ska plugga nån timme iaf sen ska jag ut och gå/jogga!
och imorrn innan skolan ska jag hinna med en jogging, kommer aldrig orka upp
men försöka ska jag iaf :)

my to do list:
torsdag: spanska plugg+jogging
fredag:jogging,skola. Nationellt matteprov+spanska prov
lördag: jokkmokk tävla, plugga historia och svenska
söndag:jokkmokk  tävla, historia och svenska
måndag: plugga matte, historia
tisdag: matte,spanska hisoriaprov
onsdag:matte,spanska
torsdag:matte, spanska
fredag:matte, spanskaprov matteprov

+ att jag har en rest i svenska, och jag ska skriva en avslutning på en berättelse.
vi har en grammatik häfte i svenska också som ska vara gjort.. haha SKOJ!
och där emmelan alltihopa så ska jag hinna ta hand om min häst/motionera
tävla, smörja,packa och alltihopa. hur ska dethär sluta?

har 0 motivation? säger som jenny "har någon en hjärna till salu?" för vilken hjärna
som hellst är nog bättre än min just nu. gaah! nu är jag riktigt less på skolan men jag
måste bita ihop de två sista veckorna som vi har något att plugga på. sen så kommer
ju det EFTERLÄNGTADE sommarlovet !

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0