solen skiner!

 
äntligen lite sol, men som sagt, efter regn kommer solsken ;) man blir på dubbelt så bra
humör och blir mer inspirerad till att göra saker, dock allting förutom det jag verkligen borde
göra, PLUGGA. hmm, ska väl läsa igenom nkn snart igen :P men palla.. fan också!
jossa skulle väl dyka upp vid 8 I guess men om de blir så är ju en annan femma =)

idag har jag vart i skolan och sen for jag hem och smällde av i soffan, var sjukt trött.
tock en prommis till stallet med hundarna och gjorde kväll åt hästarna, clatch fick vila
idag, ingen idé att rida när han är så stel osv, lotta ska ju rida till han imorrn så efter
det blir de hårträning igen =) 3 dagar kvar till jokkmokk och hästen är fortfarande
frisk, men man vet aldrig vad som kan hända.. men peppar peppat ta i trä ;)

nu ska jag väl nörda här ett tag sen måste jag plugga lite..
pease !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0