ännu en lista, ännu ett tråkigt tillfälle !

1. När gick du upp idag?
07.15, då ringde pappa på min mobil..

2. Diamanter eller pärlor?
allt som glimmar är välkommet ;]

3. Senaste filmen du såg på bio?
kommer fan inte ihåg... hmm

4. Favorit-TV- program?
just nu, bonde söker fru, prison break och idol..
är inte så mycket bra på tv just nu..

5. Vad åt du till frukost?
Rostmacka och oboy

6. Vad är ditt andranamn?
Anna

7. Din favoritmat?
potatispalt, och det mesta som pappa lagar

8. Vilken mat gillar du inte?

Ärtsoppa, Fiskbullar, fiskpudding, surströmming osv.

9. Favoritchips?
Sourcream oninon är väl en favvis.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte mycket cd, men skivorna ellan bränt åt mig är helt
klart oslagbara !!

11. Vilken bil kör du?
ingen alls, har inte driverlicens !

12. Favoritmacka?
Rostmacka med enbart smör på, tråkigt men sant.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

egoistiska människor, det är det värsta som finns !

14. Vilka är dina favoritkläder?

min pyjamas och min skinnjacka

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

jag hade åkt i princip var som hellst, bara det är minst 20 mil från gve.

16. Favoritklädmärke?
har ingen speciellt, finns många nice märken.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
uhm, inte då hit till träsket !

18. Favorittid på dagen?
18.00 kanske ? :b

19. Var är du född?
Gällivare

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Ridsport, handboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola, utan tvekan!

22. Fotboll eller ishockey?
svårt.. men jag föredrar nog fotboll, om jag måste välja.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

jag är både och, kan vara vaken länge men ändå vakna
jävulskt tidigt, vilket inte alltid är så uppskattat ;)

24. Pedikyr eller manikyr?
manikyr såklart !

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
det är tacos i skolan idag!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Malin Bayard ?

27. Bästa barndomsminnet?

Kan inte välja något speciellt, har så otroligt många

28. Varit i Afrika ?
Nej, tyvärr..

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?

joo, när vi haft tävlingar på media.

30. Varit med om en bilolycka?

otroligt nog, INTE.

31. Favoritdag i veckan?
fredag är dagen som jag gillar bäst !!!

32. Favoritrestaurant?

här i gällivare är det kina, finns typ nån annan.. :P

33. Favoritblommor?
rosor !

34. Favorit-snabbmatsrestaurant

Md´s eller manuella.

35. Äger du en cykel?

oohja, bettan vettu.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

what?

37. Läggdags?

vid 23-00 på en vardag och 02 på en helg..


38. Vad lyssnar du till just nu?

Dolly Parton, eller det är sara som lyssnar :)

39.. Favorit färg
Svart

40. Hur många tatueringar har du?

en just nu, snart en till..

Kommentarer
Postat av: Sendraget ;)

Gör du inge annat än å bloggar på skolan ;)

2007-11-22 @ 11:13:46
URL: http://Www.gemigenpuss.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0