Double up !

haha dessa onsdagar ! idag vill jag bara dra nåt gammalt över mig en stund ...
men nu har jag iaf nåt att se fram emot, bonde söker fru med fint sällskap.
jag har jävligt mycket att göra egentligen, men just nu orkar jag inte.
jag har helt och hållet tappat motivationen till allt som har med skola att göra,
hoppas den kommer tillbaks, för det är fan på tiden, har saknat den någon månad så..

och jag blir så irriterad när man ska försöka hitta ett PAR strumpor i garderoben..
snacka om ensam socka söker partner, galet många som inte har en partner :P

jag är nöjd, du är härlig och jävligt snygg.. nu pratar jag givetvis om min socka ;]

jag bloggar, och ni läser.


Kommentarer
Postat av: J

trodde ju du pratade om mig, jädrans! ;)

2007-11-21 @ 20:49:49
Postat av: Din socke

I knew it! ;) du älskar mig!! :D äh du är bäst SaschA bara så du vet. :) / din högra socke!

2007-11-21 @ 22:52:16
Postat av: Din socke

PS. jag är i hus nummer 3 och väntar på att du ska komma förbi nångång o umgås o ge mig en kram. ;)

2007-11-21 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0