fördriven håltimmen med en lista

blev just påmind om att du har ett nytt schema, alltså börjar vi svenskan 14.30
och slutar 15.30.. efter det har jag steptest, eftersom jag missade det i fredags.
kommer alltså sluta skolan vid 16-tiden idag.. hojja, hemskt. sen måste jag skriva
ut en massa papper till NK arbetet och geografin så jag kan fixa det i stockholm.


Ätit idag?  rostifralla till frulle och köttbullar i skolan
Vad har du på dig just nu? ett par stövlar, jeans, linne och kofta.
Städat ditt rum? inte idag, men måste göra det.
Dagens händelser? skola, hetspluggning till svenskan
Vad gjorde du igår?jag var i skolan, på stan med mamma, gymmade och var i stallet.
Vilken film såg du senast? american gangster, eller jag sov mest
Den bästa filmen?tristan och isolde
Var är du just nu?  i skolan
Är det någon annan i rummet?  jepp
Hur många signaler innan du svarar i tel?  inte så många
Vilken årstid är bäst? vinter och höst
Vilken dag är bäst? fredag och lördag
Favoritfrukt? banan
Favoritgodis: choklad och lakrits
Vad händer i vinter? förhoppningsvis en massa roligt
Jul, nyår, halloween eller påsk? JUL  !
Vad önskar du dig i julklapp? för mycket
Vad såg du senast på tv?det var nå skitprogram i måndags..
Vad köpte du senast? en dunjacka
Ska du köpa nåt särskilt till nästa sommar? det kan jag svara på om ett halvår
Veckans tråkigaste: skola och plugg
Hus eller lägenhet?  hus
Skid- eller solsemester?  soool
Dusch eller badkar?  dusch, pga mitt dåliga tålamod
Pussar eller kramar? svårt val, beror på vem man pussar eller kramar
Hur mår du idag?  väldigt bra faktiskt
Vad ska du göra nu? har svenskaprov !

Kommentarer
Postat av: mr.J

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00482/ridsport440_ridspor_482492w.jpg

har alltid gillat hästhoppning :)

2007-12-02 @ 02:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0