I´ve lost my confidence


jag tappade mitt förtroende. har du sett det? hittelön utdelas.

jag var så säker för någon dag sen att jag aldrig skulle behöva känna såhär
likaväl vaknar jag idag med världens ångest och tusen frågor
jag har inte gjort nånting för att behöva må såhär men ändå gnager en
obehaglig känsla inom mig, känns som att man tillslut ska kvävas

varför känns det så fel att tycka om dig?

igår var jag och kollade tyngdlyftar tälving, gick väl sådär för Anne..
sen for jag till stallet och red dressyr på hästen, hem och käkade tacos
och avslutade kvällen med ett besök hos Stina, vi hade mycket att prata
om som vanligt.. vaknade mitt i natten av att jossa ringde, hon är väl ändå
för söt, jag kan finna mig själv nånstans i henne. vi är så lika trots allt

and what if good is not good enough? you rock my world baby..
men inte alltid på ett så "häftigt" sätt. puss

image133


Kommentarer
Postat av: B

Du är het din jävel ;)

2007-11-20 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0